مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 09:302021-11-22ورزشي

هزینه 70 میلیونی مانع حضور داوران ایران در رقابت های کشتی زیر 23 سال جهان


در حالیکه ایران از سهمیه حضور 3 داور در رقابت های کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان جهت ارتقاء درجه برخوردار بود، هیچ کدام از داوران واجد شرایط به دلیل هزینه 70 میلیونی سفر به صربستان نتوانستند عازم این مسابقات شوند.

- در حالیکه ایران از سهمیه حضور 3 داور در رقابت های کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان جهت ارتقاء درجه برخوردار بود، هیچ کدام از داوران واجد شرایط به دلیل هزینه 70 میلیونی سفر به صربستان نتوانستند عازم این مسابقات شوند.

محمد مصلایی پور رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، در گفتگو با ایسنا، با اعلام این مطلب اظهار کرد: بودجه فدراسیون کشتی محدود است و فشار این موضوع به داوران کشتی نیز وارد می شود.

کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در اعزام ها به داوران کشتی کمک کنند.

واقعا جامعه داوری کشتی دیده نمی شود و اگر داوران ما بخواهند با هزینه شخصی در مسابقات شرکت کنند، توانایی پرداخت هزینه ها را ندارند.

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، در پاسخ به این سوال که آیا داوران با هزینه شخصی عازم مسابقات می شوند یا خیر، گفت: همیشه این منوال وجود داشته که داوران برای ارتقاء درجه با هزینه شخصی عازم مسابقات شده اند اما در حال حاضر با توجه به قیمت بالای ارز، واقعا داوران ما توان پرداخت هزینه های اعزام را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 70 میلیونی مانع حضور داوران ایران در رقابت های کشتی زیر 23 سال جهان

هزینه 70 میلیونی مانع حضور داوران ایران در رقابت های کشتی زیر 23 سال جهان