مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 09:002021-11-22اقتصادي

قرارداد غول های نفتی هندی و سعودی بهم خورد


شرکت ریلاینس اینداستریز هند برنامه فروش سهم در کسب و کار تبدیل نفت به مواد شیمیایی خود به شرکت آرامکوی سعودی را لغو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرامکوی سعودی در پی این لغو این قرارداد اعلام کرد به بررسی فرصتهای سرمایه گذاری در هند ادامه می دهد.

هند فرصتهای رشد عظیمی در بلندمدت فراهم می کند و این شرکت به ارزیابی فرصتهای کسب و کار جدید و فعلی با شرکای احتمالی خود ادامه خواهد داد.

آرامکو یک تفاهم نامه غیرالزام آور در اوت سال 2019 برای 20 درصد سهم در واحد تبدیل نفت خام به مواد شیمیایی شرکت ریلاینس به ارزش حدود 15 میلیارد دلار، امضا کرده بود.

طبق اعلام آرامکو، ریلانس و آرامکو رابطه بلندمدتی دارند و به بررسی فرصتهای سرمایه گذاری در هند ادامه می دهد.

شرکت ریلاینس هم در بیانیه ای اعلام کرد این شرکت همچنان شریک مورد ترجیح آرامکو در هند خواهد بود و به همکاری با این شرکت سعودی متعهد است.

بر اساس گزارش رویترز، ریلاینس ژوئن امسال اعلام کرده بود انتظار دارد توافق سرمایه گذاری با آرامکو نهایی شود و یاسر الرمیان را به عنوان مدیر مستقل هیات مدیره خود منصوب کرده بود.

این اقدام پس از این که موکش آمبانی در سال 2020 اعلام کرده بود پاندمی و تبعات آن روی تقاضا برای سوخت، موانعی برای این قرارداد به وجود آورده است، امیدها به اجرایی شدن آن را زنده کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد غول های نفتی هندی و سعودی بهم خورد

قرارداد غول های نفتی هندی و سعودی بهم خورد