مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 07:102021-11-22پزشكي

78 درصد دانش آموزان تحت پوشش علوم پزشکی مشهد واکسن کرونا زدند


مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون 78 درصد دانش آموزان در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد دز اول و 27 درصد دز دوم واکسن دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا دریافت کردند که اجازه حضور در کلاس های حضوری را دارند.

وی با اشاره به این که جلسات متعددی با شورای سلامت مدارس تشکیل شده است تا مدیران مدارس به فاکتورهای حفظ سلامت مدرسه آشنا شوند، ادامه داد: مدارس ابتدایی در نواحی کم جمعیت و روستاها بازگشایی شده اند.

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تأکید کرد: در بازگشایی مدارس به ویژه در سنین قبل از واکسیناسیون، باید فاصله گذاری حداقل دو متر و تهویه مناسب و استفاده از ماسک اجرایی شود.

وی با بیان این که مقطع متوسطه دوم از 15 آبان ماه و متوسطه اول از ابتدای آذرماه رسمأ بازگشایی می شوند، گفت: تاکنون 2500 بازدید توسط کارشناسان بهداشتی از مدارس ثبت شده است که میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس مورد بررسی قرار گرفت.

احمدیان با اشاره به این که برای بازگشایی مدارس، اصول و معیارهایی تعیین شده است که از آن جمله می توان به واکسیناسیون کادر Hموزشی مدرسه و دانش آموزان و همچنین ظرفیت کلاس ها با حداکثر 15 نفر اشاره و خاطرنشان کرد: واکسیناسیون دانش آموزان باید به بالای 85 تا 90


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

78 درصد دانش آموزان تحت پوشش علوم پزشکی مشهد واکسن کرونا زدند

78 درصد دانش آموزان تحت پوشش علوم پزشکی مشهد واکسن کرونا زدند