مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 07:002021-11-22اقتصادي

همدان استانی مغفول مانده با ظرفیت هایی سرشار از برندسازی


رییس پارک علم و فناوری استان همدان گفت: استان همدان قابلیت تبدیل شدن به قطب منطقه به لحاظ تولیدات داخل را دارد و شرکت های دانش بنیان باید این ظرفیت ها را شناسایی کنند و از این فرصت بهره کافی ببرند.

- ایسنا/همدان رییس پارک علم و فناوری استان همدان گفت: استان همدان قابلیت تبدیل شدن به قطب منطقه به لحاظ تولیدات داخل را دارد و شرکت های دانش بنیان باید این ظرفیت ها را شناسایی کنند و از این فرصت بهره کافی ببرند.

دکتر محمد حسن مرادی در نشست اختصاصی با ایسنا؛ اظهار کرد: در استان همدان ظرفیت های تولید و استفاده از مشتقات آن بسیار بوده و این در حالیست که هم اکنون به صورت سنتی از این روشها استفاده می شود و به این ترتیب سود این ظرفیت ها در خارج از کشور استفاده می شود.

وی ادامه داد: بیش از 6 هزار و 300 هکتار تولیدات گردو در تویسرکان وجود دارد که هنوز به روش سنتی از این گردوها برداشت می شود در حالیکه اگر کسی خلاقیت داشته باشد می تواند از این ظرفیت استفاده کرده و از مشتقات آن نیز بهره گیرد و آنها را به شکل بسته بندی دربیاورد که در حال حاضر این امر در خارج از کشور انجام می شود.

وی با بیان اینکه رزن قطب تولید رازیانه، نهاون قطب تولید گشنیز، تویسرکان قطب تولید گردو، ملایر قطب تولید کشمش، لالجین قطب سفال و سرامیک الوند قطب تولید گیاهان دارویی و سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان استانی مغفول مانده با ظرفیت هایی سرشار از برندسازی

همدان استانی مغفول مانده با ظرفیت هایی سرشار از برندسازی