مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 04:002021-11-22اقتصادي

لزوم تعمیر سریع خطوط انتقال ّآب از سدگاوشان به کرمانشاه


فرماندار کرمانشاه از لزوم تعمیر سریع خطوط انتقال ّآب از سدگاوشان به کرمانشاه خبر داد.

- اظهار کرد: با توجه به اینکه سال گذشته با کمبود یک هزار لیتر آب در استان کرمانشاه مواجه بودیم برای حل این مشکل اقداماتی از قبیل انتقال آب از سدگاوشان و راه اندازی تصفیه خانه کرمانشاه صورت گرفت.

وی افزود: با راه اندازی این پروژه میزان یک هزار تا یک هزار و 250 لیتر آب از طریق سد گاوشان و نیز یک هزار و 300 لیتر از طریق تصفیه خانه غدیر که در حوالی روستای عمرمل واقع شده بود به ظرفیت آبی استان کرمانشاه اضافه شد.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: بعد از راه اندازی تصفیه خانه و برداشت حجم زیادی از آب سد گاوشان با مشکل و خساراتی در مسیر خطوط انتقال آب و شیر آلات حوضچه های توزیع آب رو به رو شدیم.

رنجبر با اشاره به جلساتی که برای حل این مشکل تشکیل شده بود، گفت: نتایج جلسات بر این قرار شد که با کمک وزارت خانه نیرو، شرکت آب منطقه ای و شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه این حوضچه ها و نشتی های به وجود آمده تعمیر شوند و پس از تعمیرات به ظرفیت مخازن استان اضافه شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برای تعمیرات با قطعی آب قابل شرب شهر کرمانشاه مواجه بودیم برای همکاری کارشناسان مرکزی از طریق اداره آب منطقه ای و شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه کمیته ای تشکیل شد تا مدت زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعمیر سریع خطوط انتقال ّآب از سدگاوشان به کرمانشاه

لزوم تعمیر سریع خطوط انتقال ّآب از سدگاوشان به کرمانشاه