مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 18:552021-11-21سياسي

ایثار، سرمشق معلم بروجردی


اوراق زرین تاریخ تربیت سیمای درخشان مربیان نام آوری چون ابراهیم، موسی، عیسی و محمد (ص)، علی (ع) و فاطمه (س) و زینب (س) را بر خود نقش ابدی زده است آنان که با پیکار مقدس خویش حماسه های شکوهمند و جاوید در سازندگی انسان متعهد به وجود آوردند و .

- ایسنا/لرستان اوراق زرین تاریخ تربیت سیمای درخشان مربیان نام آوری چون ابراهیم، موسی، عیسی و محمد (ص)، علی (ع) و فاطمه (س) و زینب (س) را بر خود نقش ابدی زده است آنان که با پیکار مقدس خویش حماسه های شکوهمند و جاوید در سازندگی انسان متعهد به وجود آوردند و با تزکیه و تعلم کاخ بلندپایه علم و فضیلت را بنا نهاده و پرچم توحید را برافراشتند و امروز معلمان هستند که با تیغ بران علم پر نهر و قلم پر مهرشان به مصاف دشمن زبون جهالت می روند و دل سیاهی را می شکافند و سپیدی را با خود به ارمغان می آورند.

معلم بروجردی که با آسیب دیدگی شدید کمر این زحمت را به جان می خرد و در کلاس درس حاضر می شود تا دانش آموزانش از کلاس درس دور نمانند و او امروز با این کار خود ایثار را برای دانش آموزان خود سرمشق گرفته تا معنای واقعی ایثار را با گوشت و پوست خود لمس کنند.

محمد کردی معلم روستای شاهویران بروجرد براثر شکستگی مهره های کمرش مجبور به استراحت در رختخواب شده اما عشق و علاقه او به تعلیم و تربیت او را از کلاس درس دور نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثار، سرمشق معلم بروجردی

ایثار، سرمشق معلم بروجردی