مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 18:252021-11-21ورزشي

فرشاد پیوس: جادوگری در فوتبال را تایید نمی کنم


سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: زمانی که فوتبال بازی می کردیم جاودگری وجود نداشت اما از زمان مربیگری ام چیزهایی در این خصوص شنیده ام اما تایید نمی کنم.

- سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: زمانی که فوتبال بازی می کردیم جاودگری وجود نداشت اما از زمان مربیگری ام چیزهایی در این خصوص شنیده ام اما تایید نمی کنم.

فرشاد پیوس در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال ملاثانی در اهواز، اظهار کرد: خیلی خوشحالم که بعد از سال های سال دوباره به تختی اهواز آمدم و خاطرات دهه شصت و هفتاد با پرسپولیس برایم زنده شد.

استادیوم هیچ تغییری نکرده است وفقط ساختمان هایی در اطراف آن ساخته شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی درباره شرایط و اهداف تیمش در لیگ یک و موضوع شرط بندی در فوتبال، گفت: ما در شروع، برنامه سه ساله برای تیم مان طرح ریزی کردیم و نسبت به فصل قبل تغییرات هفتاد تا هشتاد درصدی در بازیکنانمان ایجاد شده است و شاکله تیم را به هم زدیم.

طبق برنامه ریزی که با مالک باشگاه داشتیم قرار بر این شد که سال اول تیم را در لیگ یک حفظ کنیم، سال دوم در اواسط جدول باشیم و سال سوم به لیگ برتر صعود کنیم.

پیوس افزود: تیم ما تیم خیلی خوبی است و سعی کردیم بازیکنان فوتبال بلد را جذب آن کنیم، آنهایی که بتوانند در آستارا فوتبال بازی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرشاد پیوس: جادوگری در فوتبال را تایید نمی کنم

فرشاد پیوس: جادوگری در فوتبال را تایید نمی کنم