مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 14:202021-11-21سياسي

تلاش در فضای مجازی باید به دور از انفعال باشد


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش در فضای مجازی باید فعالانه باشد نه منفعلانه، گفت: در فضای سایبری با استفاده از ظرفیت افراد جوان، - خوش فکر باید کار تشکیلاتی انجام شود.

حسین خسروی اسفزار، امروز یکشنبه 30 آبان در همایش مجاهدان سایبری خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت زمان شناسی، اظهار کرد: امروز در جنگ روانی و فضای روانی، باید آمادگی لازم را داشته باشیم و باید بر این محور پیش رویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبارزه در هر زمینه ای را باید در همان زمینه و از سنخ خودش پاسخ دهیم، افزود: جنگ روانی دشمنان از چند دهه قبل علیه ما شروع شده است و استکبار جهانی برای تغییر راهبرد جنگ سخت به جنگ نرم علیه ما هزینه کرده است لذا باید در این زمینه هوشیار باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تلاش در فضای مجازی باید فعالانه باشد نه منفعلانه، تصریح کرد: در 2 دهه گذشته در فضای مجازی منفعلانه بودیم و به تعبیر مقام معظم رهبری این فضا رها شده بوده است.

خسروی اسفزار با اشاره به اینکه قدرت علمی باعث اقتدار ما در همه زمینه ها می شود، گفت: جنگ فضای مجازی و روانی برخلاف جنگ سخت برای همه افراد محسوس نیست و شاید به همین دلیل عکس العمل ها هم جدی نبود و نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش در فضای مجازی باید به دور از انفعال باشد

تلاش در فضای مجازی باید به دور از انفعال باشد