مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 14:052021-11-21ورزشي

سپیدرود یاران مهدی طارمی را شکست داد


سپیدرود در دومین بازی خود در لیگ دسته دوم موفق شد تا دومین برد پی در پی را کسب کند و حسن اشجاری نشان دهد که حرف های بسیاری را با سپیدرود برای گفتن دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، دیدار تیم های ایران جوان بوشهر و سپیدرود رشت در هفته دوم لیگ دسته دو فوتبال ایران با نتیجه دو بر یک سود سپیدرود رشت به پایان رسید.

  ایران جوان هم مثل سپیدرود رشت تیمی ریشه دار است که مهدی طارمی بازیکن ملی پوش تیم پورتو از این تیم راهی پرسپولیس شده ولی در حال حاضر در فراموش خانه لیگ دو حضور دارد.

  محمود آرامش سرمربی ایران جوان در این دیدار محمدرضا فصیحی، امیرنصر آزادی، علی رضا افضلی، علی باولی، سپهر ایزدی، علی عباسی، حسن نعمتی، محمد جلیزی، مسعود فاقرلو، علی فتحیا و کوروش جایی پور را در ترکیب تیمش قرار داد.

  حسن اشجاری سرمربی سپیدرود نیز در این دیدار مصطفب زینعلی، میلاد نجفی، رضا فخری، معین تقوی، حسین حق شناس، رضا عاشوری، حسین آفرین زاد، اویس کردجهان، علی رضا ربیع زاد، امیر قلم آرا و آرمان مردانی را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

  گزارش بازی: در دقیقه یک بازی که هنوز داور سوت آغاز مسابقه را نزده بود که از میانه های زمیت علی عباسی بازیکن سابق سپیدرود با یک شوت سرکش دروازه زینعلی را باز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپیدرود یاران مهدی طارمی را شکست داد

سپیدرود یاران مهدی طارمی را شکست داد