مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 13:302021-11-21حوادث

نزاع مرگبار قصاب های خارجی!


درگیری فامیلی قصاب های تبعه خارجی غیرمجاز در مشهد، در حالی به آدمکشی رسید که دو تن دیگر نیز در این نزاع مرگبار مجروح شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، ماجرای این جنایت وحشتناک از حدود یک ماه قبل زمانی کلید خورد که دو جوان تبعه خارجی از محل کارشان در یک قصابی اخراج شدند.

رضا و پسردایی اش که شاگرد قصابی بودند به دلیل بروز اختلافات با صاحبکارشان دیگر سرکار نرفتند، اما مدتی بعد پسر غلام نبی با تقاضای کارفرمای سابقش به قصابی بازگشت و دوباره به کار نزد وی ادامه داد.

زمانی که این موضوع به گوش رضا رسید بسیار ناراحت شد چرا که رضا او را با خودش سرکار برده و در کنار او برای کارفرمای قصاب کار می کرد.

این گونه بود که رضا ماجرا را برای پدرش (سلطان احمد) بازگو کرد و آتش اختلافاتی که از قبل نیز در میان آن ها وجود داشت، این بار زبانه کشید و شعله ور شد.

رضا با دایی خودش تماس گرفت و از او گلایه کرد که نباید بگذارد پسرش دوباره به قصابی بازگردد که آن ها را اخراج کرده است! اما این مکالمه تلفنی درحالی به مشاجره کشید که غلام نبی مدعی بود کارکردن فرزند او به دیگران ارتباطی ندارد! قتل پسر رهگذر در پارکبا پایان یافتن گفت وگوی تلفنی، ناگهان سلطان احمد به همراه پنج فرزندش که همه آن ها نیز به قصابی اشتغال دارند، راهی بولوار حر در منطقه شهرک شهید باهنر مشهد شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزاع مرگبار قصاب های خارجی!

نزاع مرگبار قصاب های خارجی!