مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-21اقتصادي

جریمه مشترکان بدمصرف خانگی از اول آذر /هیچ مشکلی در سوخت رسانی به صنایع نداریم


وزیر نفت با بیان اینکه جریمه مشترکان بدمصرف خانگی از اول آذر اجرایی خواهد شد، گفت: مشترکان بخش خانگی که بهینه مصرف می کنند قطعا تشویق می شوند و مشترکان بدمصرفی که خارج از الگو مصرف می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، جواد اوجی امروز در حاشیه نشست با شاهین مصطفی اف معاون نخست وزیر بین دو کشور ایران و آذربایجان صورت گرفت، با توجه به تفاهم نامه هایی که از قبل وجود داشت مقرر شد که کارشناسان هر دو کشور در حوزه انرژی به خصوص توسعه میادین دریای خزر جلسات مستمری را داشته باشند تا با تبادل اطلاعات و بحث های کارشناسی در نهایت شاهد عقد قرارداد و اسناد همکاری بین دو کشور باشیم.

وی ادامه داد: در بحث سوآپ گاز و نفت توافقات خوبی صورت گرفت و بنده فکر می کنم با اراده ای که در طرفین وجود دارد در هفته های آتی قراردادهایی برای سوآپ نفت و گاز و حتی بحث فرآورده منعقد شود.

*افزایش بی سابقه مصرف گاز در بخش خانگی به 540 میلیون متر مکعب در روز اوجی تاکید کرد: امسال زمستان خیلی زود شروع شد و سابقه نداشت در با گاز طبیعی و بخشی هم نفت گاز تامین کرده ایم.

وی اظهار داشت: بنده از مردم کشورم خواهش می کنم که با توجه به تلاش همکاران بنده در مجموعه وزارت نفت در بالادست صنعت نفت و شرکت ملی گاز و سایر مجموعه ها برای تامین گاز موردنیاز، با مصرف بهین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه مشترکان بدمصرف خانگی از اول آذر /هیچ مشکلی در سوخت رسانی به صنایع نداریم

جریمه مشترکان بدمصرف خانگی از اول آذر /هیچ مشکلی در سوخت رسانی به صنایع نداریم