مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 10:302021-11-21سياسي

اجرای برش استانی 10 ساله راهبردی بسیج در زنجان


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: برش استانی 10 ساله راهبردی بسیج در زنجان اجرا می شود.

- ایسنا/زنجان جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: برش استانی 10 ساله راهبردی بسیج در زنجان اجرا می شود.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی ظهر امروز (30 آبان ماه) در جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج که در سالن اجتماعات شهید نوری مجتمع جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: بسیج به عنوان پاره تن انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف علمی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، دفاعی و اقتصادی و در استای اهداف نظام، خدمات رسانی به مردم و توسعه کشور نقش آفرینی کرده است.

وی با اشاره به اینکه اولین موضوع در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بحث علم و دانش است، افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به مباحث علمی، وظیفه جامعه بسیج نیز در این حوزه سنگین تر است و برنامه هایی را در همین راستا تدارک دیده که نمونه آن ها در جشنواره جهادگران علم و فناوری شاهد هستیم.

این مسئول با اشاره به تدوین سند 10 ساله راهبردی بسیج در بخش های مختلف دفاعی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، بسیج سازندگی و سایر موارد، ادامه داد: برش استانی این سند نیز ابلاغ شده و به دنبال اجرایی کردن آن هستیم چرا که بسیج همواره کمک حال دولت بوده و خدمات بسیاری را انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برش استانی 10 ساله راهبردی بسیج در زنجان

اجرای برش استانی 10 ساله راهبردی بسیج در زنجان