مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-21اجتماعي

تکمیل آخرین قطعه از کمربندی شرق تهران با احداث بزرگراه و تونل شهید شوشتری


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تلاش برای آغاز عملیات احداث بزرگراه و تونل شهید شوشتری به عنوان یک ابر پروژه عمرانی در شرق پایتخت خبر داد.

- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تلاش برای آغاز عملیات احداث بزرگراه و تونل شهید شوشتری به عنوان یک ابر پروژه عمرانی در شرق پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس عباس شعبانی با بیان آنکه بزرگراه و تونل شهید شوشتری محوری شمالی- جنوبی در منتهی الیه شرق تهران و به عنوان محور کمکی بزرگراه بسیج احداث خواهد شد، افزود: این بزرگراه، بزرگراه های آزادگان و امام رضا(ع) در جنوب شرق پایتخت را به بزرگراه شهید یاسینی در شمال شرق متصل می سازد.

وی طول این پروژه را در هر یک از مسیرهای شمال به جنوب و جنوب به شمال حدود 18.

5 کیلومتر دانست و با یادآوری اینکه حدود 5 کیلومتر از بخش جنوبی بزرگراه شهید شوشتری طی سال های قبل احداث شده است، افزود: تکمیل بخش باقی مانده پروژه که به دلیل عبور از محدوده های نظامی و پهنه های حفاظت شده زیست محیطی، از سال 1397 متوقف شده بود متعاقب بازنگری طرح و عبور تونلی از مقاطع یادشده، به زودی از سرگرفته می شود.

وی با بیان آنکه ارتباط بین محورهای جنوبی شهر تهران با محورهای شرق و شمال شرق، هم اکنون از طریق معابر درون شهری شامل بزرگراه بسیج و در ادامه بزرگراه شهید یاسینی برقرار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل آخرین قطعه از کمربندی شرق تهران با احداث بزرگراه و تونل شهید شوشتری

تکمیل آخرین قطعه از کمربندی شرق تهران با احداث بزرگراه و تونل شهید شوشتری