مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 09:452021-11-21فناوري

راهنمای خرید دوربین دیجیتال در سال 2021


فناوری ساخت دوربین های عکاسی و فیلم برداری در دو دهه گذشته با پیشرفتی حیرت انگیز روبرو بوده و امروزه دیگر خبری از آن دوربین های بزرگ و زمخت قدیمی نیست.

- در حال حاضر حتی پیشرفته ترین و مدرن ترین دوربین ها هم در یک بدنه کوچک و جمع وجور تولید می شوند تا همه کاربران، اعم از مبتدی یا حرفه ای، به راحتی و در هر شرایطی بتوانند از آن ها استفاده کنند (البته دوربین های تلویزیونی بزرگ همچنان وجود دارند و ما در مورد آن ها صحبت نمی کنیم!).

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام دیجی رو، با وجود خیل عظیم دوربین های دیجیتال با انواع برندها، مسئله ای که ممکن است شما را به عنوان یک خریدار به زحمت بیندازد، یافتن گزینه مناسب و انتخاب کردن بین این همه مدل است.

اما نگران نباشید چرا که در ادامه قصد داریم شما را با تعدادی از بهترین دوربین های حال حاضر بازار آشنا کنیم.

البته، اگر به دنبال یک راهنمای خرید دوربین کامل و جامع و بر اساس قیمت هستید، می توانید به وب سایت دیجی رو مراجعه کرده و مقاله مربوطه را مطالعه کنید.

راهنمای خرید دوربین دیجیتال 1- Canon EOS 4000D قیمت: 9,000,000 تومان EOS 4000D که از جدیدترین تولیدات شرکت کانن محسوب می شود، از سری دوربین های DSLR رده پایین بوده و در برخی مناطق با نام EOS Rebel T7 شناخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای خرید دوربین دیجیتال در سال 2021

راهنمای خرید دوربین دیجیتال در سال 2021