مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 09:452021-11-21فرهنگي

کتاب «نماز و ادب» به چاپ رسید


کتاب «نماز و ادب» به زبان بنگالی در بیست وپنجمین شماره از ماهنامه «نشر بنگال» رایزنی فرهنگی کشورمان در بنگلادش معرفی شده است.

- کتاب نماز و ادب به زبان بنگالی در بیست وپنجمین شماره از ماهنامه نشر بنگال رایزنی فرهنگی کشورمان در بنگلادش معرفی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در بیست وپنجمین شماره از ماهنامه نشر بنگال رایزنی فرهنگی کشورمان در بنگلادش که با هدف رصد و پایش جامعه و فرهنگ بنگلادش در حوزه نشر کتاب طراحی شده است؛ کتاب های جدیدی که در بنگلادش و به زبان های بنگالی و یا انگلیسی به چاپ رسیده اند، معرفی می شوند.

کتاب نماز و ادب توسط آ.

ک.

ام.

راشد الزمان به زبان بنگالی ترجمه و از سوی انتشارات وایزمن در 544 صفحه با تیراز 1000 نسخه منتشر شده که در بیست وپنجمین شماره از ماهنامه نشر بنگال شرح داده شده است.

در مقدمه این اثر آمده است: نماز در حقیقت ایستادن بنده در مقابل خداست که با خدا گفتگو و راز و نیاز خود را به درگاه خدا ارائه می کند تا خداوند گناهان او را ببخشد و او را از اعمال خلاف و منکر مصون بدارد.

لذا برای اینکه نماز به درستی انجام شود و در آن خشوع و خضوع رعایت شود، یادگرفتن آداب نماز ضروری است که در این کتاب، اساساً سه موضوع احکام، آداب نماز و آداب اجتماعی آن جمع آوری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «نماز و ادب» به چاپ رسید

کتاب «نماز و ادب» به چاپ رسید