مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 09:102021-11-21اقتصادي

استفاده از توان شرکت های دانش بنیان برای نوسازی صنایع


استاندار آذربایجان شرقی صبح امروز (یکشنبه) در ادامه بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی، از خط تولید شرکت بلبرینگ سازی ایرانیان در شهرک صنعتی غرب تبریز بازدید و عارضه یابی مسائل و مشکلات آن را در دستور کار قرار داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی صبح امروز (یکشنبه) در ادامه بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی، از خط تولید شرکت بلبرینگ سازی ایرانیان در شهرک صنعتی غرب تبریز بازدید و عارضه یابی مسائل و مشکلات آن را در دستور کار قرار داد.

عابدین خرّم در این بازدید با گزارش مسئولان و مدیران مربوطه، در جریان روند تولید در این کارخانه و موانع و مشکلات آن قرار گرفت و با حضور در سالن های تولید و بسته بندی، با کارگران این واحد صنعتی درخصوص مشکلات آنان گفت وگو کرد.

وی در گفت وگو با خبرنگاران هدف از این بازدیدها را بررسی مسائل و مشکلات اختصاصی هر صنعت و اخذ تصمیمات متناسب برای اصلاح وضعیت واحدهای مشکل دار عنوان کرد و گفت: این بازدیدها به دنبال بررسی های تخصصی در کارگروه عارضه یابی انجام می شود و تلاش بر این است که تصمیمات اخذ شده در جهت رشد و ارتقای وضعیت صنایع باشد.

همچنین در جلسه ای که پس از این بازدید با حضور استاندار آذربایجان شرقی تشکیل شد، گزارشی از آخرین وضعیت شرکت بلبرینگ سازی ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از توان شرکت های دانش بنیان برای نوسازی صنایع

استفاده از توان شرکت های دانش بنیان برای نوسازی صنایع