مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-21حوادث

پلمب 2 محل فساد در شاهرود/ 36 نفر دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه در طرح ضربتی پلیس نقاط آلوده پاک سازی و دو محل فساد در شاهرود پلمب شد، گفت: در این راستا 36 نفر نیز دستگیر شدند.

- ، سرهنگ علی کریمی پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود بابیان اینکه طرح ضربتی پلیس باهدف پاک سازی نقاط آلوده و پاتوق های سطح شهرستان شاهرود به اجرا درآمد، ابراز داشت: این طرح با حضور مقامات ارشد قضایی و سر اکیپی جانشین شهرستان با استفاده از توان واحدهای تخصصی و عملیاتی پلیس اجرا شد.

وی ضمن بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس محسوب می شود و با هر گونه مصادیقی که بخواهد این موضوع را خدشه دار کند برخورد خواهد شد، افزود: بر اساس همین مأموریت ذاتی پلیس گوشه گوشه شهر بازرسی و پاتوق های ممنوعه مورد شناسایی قرار می گیرد.

فرمانده انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه دو پاتوق و مرکز فساد نیز با دستور قضایی پلمب شده است، ابراز داشت: در بازرسی های صورت گرفته مقادیر قابل توجهی مواد مخدر، اقلام سرقتی و موارد ممنوعه دیگر کشف شده است.

کریمی از دستگیری 36 نفر در این راستا خبر داد و اضافه کرد: تمام شهر زیر نظر پلیس قرار دارد و اجازه فعالیت های این چنین هرگز به خلافکاران داده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 2 محل فساد در شاهرود/ 36 نفر دستگیر شدند

پلمب 2 محل فساد در شاهرود/ 36 نفر دستگیر شدند