مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-21بين الملل

ترکیه کشتی ماوی مرمره را به فروش می گذارذ


رسانه های ترکیه اعلام کردند که آنکارا قصد دارد کشتی ماوی مرمره را که سال 2010 هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته و به بحران میان دو طرف انجامید، - رسانه های ترکیه اعلام کردند که آنکارا قصد دارد کشتی "ماوی مرمره" را که سال 2010 هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته و به بحران میان دو طرف انجامید، به مزایده علنی بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه تی آرتی خبر ترکیه اعلام کرد، کشتی که در سال 2010 حین انتقال کمک های بشردوستانه برای فلسطینی ها در نوار غزه مورد حمله سربازان اسراییلی قرار گرفته و تعدادی از فعالان ترکیه ای سوار بر آن کشته شدند، به قیمت سه میلیون و 888 هزار لیره (حدود 344 هزار و 500 دلار آمریکا) به فروش گذاشته خواهد شد.

در متن این مزایده آمده است: آثار حمله بر روی کشتی وجود دارند، وضعیت فیزیکی کشتی متوسط است و اگر گواهی سوخت گیری و حضور پرسنل آن تمدید شوند، به تنهایی قادر به تردد خواهد بود.

هزینه انتقال این کشتی از بندر موگادیشو، پایتخت سومالی به ترکیه 320 هزار و 222 دلار است و مزایده طی چند روز آینده در دادگاه آناتولی در شهر استانبول برگزار خواهد شد.

بر روی این کشتی نشانه های شلیک راکت و تیراندازی در پی حمله دزدان دریایی به آن در اوت گذشته در سومالی وجود دارند اما وضعیت خوبی دارد و می تواند به فعالیت های خود ادامه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه کشتی ماوی مرمره را به فروش می گذارذ

ترکیه کشتی ماوی مرمره را به فروش می گذارذ