مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-21سياسي

ساختار فعلی شورای شهر بندرعباس برای تحقق اهداف خدمات رسانی اثربخش نیست


عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت:اگر با نگاهی ژرف، آگاهانه و با درک درستی از شرایط، به ساختار فعلی شورای اسلامی شهر بندرعباس بنگریم، این ساختار را ساختار مطلوبی جهت تحقق اهداف خدمات رسانی اثربخش نمی یابیم و  به نظر می رسد تا زمانی که شاهد تحول در ساختار .

- ایسنا/هرمزگان عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت:اگر با نگاهی ژرف، آگاهانه و با درک درستی از شرایط، به ساختار فعلی شورای اسلامی شهر بندرعباس بنگریم، این ساختار را ساختار مطلوبی جهت تحقق اهداف خدمات رسانی اثربخش نمی یابیم و  به نظر می رسد تا زمانی که شاهد تحول در ساختار موجود نباشیم نمی توان اقدامات اساسی و ماندگاری را به نفع شهر بندرعباس و شهروندان انجام داد.

احمد کناری نژاد صبح امروز (30 آبان ماه) نیز در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس، افزود: در آغاز سخن بر خود لازم می دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و تمامی شهدای والامقام، هفته ی بسیج، این نهاد مردمی، حماسه ساز و پرافتخار را به حضور ایثارگرانه ی کلیه ی بسیجیان متعهد، ولایتمدار و بااخلاص، تبریک و تهنیت عرض نمایم .

وی اظهار کرد: بسیج تنها یک واژه ی ساده و سطحی و فرهنگنامه ای نیست بلکه دریایی از معانی ارزشی و خود واژه ای فرهنگ ساز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار فعلی شورای شهر بندرعباس برای تحقق اهداف خدمات رسانی اثربخش نیست

ساختار فعلی شورای شهر بندرعباس برای تحقق اهداف خدمات رسانی اثربخش نیست