مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 06:402021-11-21اجتماعي

ظرفیت های گلستان پاسخگوی نگهداری معتادان متجاهر نیست


ظرفیت تنها مرکز نگهداری معتادان متجاهر استان 100 نفر است در حالی که تعداد معتادان متجاهر نیازمند نگهداری، چند برابر این عدد است.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری گلستان گفت: ظرفیت تنها مرکز نگهداری معتادان متجاهر استان 100 نفر است در حالی که تعداد معتادان متجاهر نیازمند نگهداری، چند برابر این عدد است.

حیدر آسیابی در جلسه شورای استانی پیشگیری از وقوع جرم گلستان، اظهار کرد: باید ظرفیت همه دستگاه های مرتبط با حوزه برای افزایش مراکز نگهداری معتادان متجاهر به کار گرفته شود.

وی افزود: نگهداری و ساماندهی این افراد از یکسو آسیب های اجتماعی و سرقت های خرد را کمتر می کند و از طرفی نیاز این معتادان به غذا و امکانات بهداشتی و سرپناه را تأمین می کند.

رییس کل دادگستری در ادامه بیان کرد: هر چند میزان طلاق در گلستان از میانگین آمارهای کشوری پایین تر است اما تلاش می کنیم از ظرفیت شورای حل اختلاف برای سازش بیشتر زوجین و جلوگیری از فروپاشی خانواده ها استفاده کنیم تا آسیب های مربوط به فرزندان طلاق جلوگیری پیشگیری شود.

هاشمیان در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: به علت اهمیت اینچه برون از نظر اقتصادی و توسعه استان، بنا شد در جلسه دیگری با حضور استاندار، رییس کل دادگستری و مدیران دستگاه های اجرایی مشکلات مربوط به راه آهن و این گمرک بررسی و راهکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های گلستان پاسخگوی نگهداری معتادان متجاهر نیست

ظرفیت های گلستان پاسخگوی نگهداری معتادان متجاهر نیست