مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 06:302021-11-21سياسي

توزیع ناعادلانه امکانات در مناطق زلزله زده نارضایتی مردم را به دنبال دارد


نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع ناعادلانه امکانات در مناطق زلزله زده نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع ناعادلانه امکانات در مناطق زلزله زده نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت.

سید محمد پاکمهر در آیین بهره برداری از فاز نخست ساخت واحدهای مسکونی و اهدای 800 قلم لوازم خانگی ضروری به زلزله زدگان که در سالن شهدای دولت استانداری با حضور رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه مقیاس زلزله با استان های دیگر یکی است اما امکاناتی که توزیع می شود عادلانه نیست، اظهار کرد: اگر عدالت خوب است برای همه استان ها مطلوب است و امکانات باید در همه استان ها به صورت عادلانه ارائه شود.

وی با بیان اینکه حضور مسئولان کشوری در مناطق زلزله زده موجب دلگرمی زلزله زدگان می شود، اضافه کرد: وقتی چهره ملی در مناطق زلزله زده حضور پیدا می کند به طور قطع نشان از نگاه ویژه مسئولان به آن استان دارد.

پاکمهر با تأکید براینکه در حوادثی که رخ می دهد هماهنگی و هم افزایی تمام مجموعه ها مورد نیاز است، تصریح کرد: در استان های دیگر بنیاد برکت، مستضعفین و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع ناعادلانه امکانات در مناطق زلزله زده نارضایتی مردم را به دنبال دارد

توزیع ناعادلانه امکانات در مناطق زلزله زده نارضایتی مردم را به دنبال دارد