مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 05:352021-11-21دانش

«نوروزی» معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان شد


سرپرست دانشگاه اصفهان طی حکمی رضاعلی نوروزی عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی را به عنوان معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حسین هرسیج سرپرست دانشگاه اصفهان طی حکمی رضاعلی نوروزی عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی را به عنوان معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان منصوب کرد.

در این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در آموزش عالی، به موجب این حکم به مدت دو سال با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به عنوان معاون دانشجویی دانشگاه منصوب می شوید.

امید است در راستای تحقق اهداف اسناد بالادستی نظام، به ویژه عملیاتی سازی راهبردهای طرح شده در سند دانشگاه اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه علم و فناوری و برنامه ارائه شده اینجانب به مقام عالی وزارت تحت عنوان دانشگاه جامعه محور و تمدن­ ساز، با بهره گیری از همه ظرفیت های دانشگاه و همکاری و هم افزایی اساتید، کارکنان و دانشجویان، برای ارائه تسهیلات و خدمات شایسته به دانشجویان گرامی و ساماندهی مناسب امور مربوط به دانشجویان و سایر ماموریت ها و امور محوله با رویکرد تحول­گرا و دانش بنیان، موفق باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نوروزی» معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان شد

«نوروزی» معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان شد