موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 05:102021-11-21سياسي

نماینده مجلس: چرا یک جوان برای دریافت وام ازدواج باید هفت خان رستم را بگذراند؟


سودهایی که اخذ می شود باید برپایه نظام اسلامی باشد، متاسفانه سیستم بانکداری کنونی بر پایه ربا است و مراجع تقلید نیز از این موضوع انتقاد دارند.

- سودهایی که اخذ می شود باید برپایه نظام اسلامی باشد، متاسفانه سیستم بانکداری کنونی بر پایه ربا است و مراجع تقلید نیز از این موضوع انتقاد دارند.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اینکه صرفا به قشر خاصی تسهیلات کلان داده می شود اما یک جوان برای دریافت وام ازدواج باید هفت خان رستم را پشت سر بگذارد اصلا قابل قبول نیست.

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت اصلاح نظام بانکداری، بیان کرد: مجلس در این زمینه آماده همکاری است و اصلاح نظام بانکداری که یکی از مطالبات مردم است را دنبال می کند به طوری که به این موضوع ورود پیدا کرده است و هفته گذشته نیز جلسه ای با وزیر اقتصاد و بانک مرکزی در این زمینه برگزار شد.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما بر پرداخت عادلانه تسهیلات به مردم تاکید داریم، تصریح کرد: اسامی ابربدهکاران بانکی نیز باید در روزنامه های کثیرالانتشار و رسانه ها منتشر شود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید براینکه اصلاح ساختار نظام بانکداری یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، خاطرنشان کرد: اینکه صرفا به قشر خاصی تسهیلات کلان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: چرا یک جوان برای دریافت وام ازدواج باید هفت خان رستم را بگذراند؟

نماینده مجلس: چرا یک جوان برای دریافت وام ازدواج باید هفت خان رستم را بگذراند؟