مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 04:302021-11-21سياسي

کمک هزینه درمانی 83 میلیون تومانی هلال احمر ایلام به بیماران نیازمند


رییس مرکز مشارکت های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی از پرداخت کمک هزینه درمانی 83 میلیون تومانی هلال احمر استان به بیماران نیازمند خبر داد.

- رضا جوروند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به معرفی بیماران نیازمند از سوی بیمارستان های امام خمینی (ره)، شهید مصطفی خمینی(ره) و بیمارستان آیت الله طالقانی به جمعیت هلال احمر استان جهت مساعدت و تسویه حساب 30 نفر از بیماران بستری بی بضاعت، مبلغ 83 میلیون تومان توسط هلال احمر استان جهت ترخیص بیماران معرفی شده به حساب دانشگاه علوم پزشکی واریز شده است.

وی گفت: جمعیت هلال احمر استان بر اساس رسالت بشردوستی و نوع دوستی، خدماتی را به مناطق کم برخوردار و محروم ارائه داده و با هدف کمک های بهداشتی و درمانی و معیشتی به اقشار ضعیف، امکانات و اعتبارات خود را به میدان آورده است.

جوروند خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر تعداد 8 سمن سلامت در سرای سمن های سلامت استان فعال هستند و بیماران و افراد تحت پوشش از خدمات رایگان و حمایتی آنان بهره مند هستند.

وی گفت: امید است با تداوم فعالیت های خیرین سلامت شاهد بهبود هرچه بیشتر تجهیزات مورد استفاده در بیمارستان ها و مراکز درمانی جهت ارائه خدمات به بیماران باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک هزینه درمانی 83 میلیون تومانی هلال احمر ایلام به بیماران نیازمند

کمک هزینه درمانی 83 میلیون تومانی هلال احمر ایلام به بیماران نیازمند