مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 19:052021-11-20ورزشي

در همایش سالروز تصویب قانون کار در خانه کارگر ساوه و زرندیه چه گذشت؟


دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه ضمن گرامیداشت سالروز تصویب قانون کار خواستار اجرای دقیق و کامل قانون کار شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک همزمان با 29 آبان سالروز تصویب قانون کار، همایشی در خانه کارگر ساوه و زرندیه برگزار شد.

داود میرزایی دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه در این همایش ضمن گرامیداشت سالروز تصویب قانون کار خواستار اجرای دقیق و کامل قانون کار شد .

  وی گفت: متأسفانه سال ها این قانون را یا نخواستن و یا نتوانستند به طور کامل و دقیق اجرا کنند  و متاسفانه خیلی ها بنای سوء استفاده از این قانون را نهادینه کردند ، به طور مثال قانون قراردادهای موقت را از پروژه های مدت معین به کارهای مستمر تصریح دادند و بازهم به این اکتفا نکردن مدت قراردادها را متأسفانه به 3 ماه یکماه و سفید امضاء و تسویه حساب قبل از قرارداد سوق دادند .

وی تصریح کرد: امروز به بهانه وجود قراردادهای موقت کارخانجات متأسفانه فاقد طرح طبقه بندی مشاغل فاقد شورای اسلامی کار، فاقد نماینده قانونی کارگر که بتواند مطالبه گر و مدافع قانونی و به حق جامعه کارگری باشد، است.

وی خاطر نشان کرد: تعاونی های مسکن و مصرف – سایر خدمات رفاهی ورزشی کارگران نابود شده است لذا جامعه کارگری از نمایندگان مجلس انقلابی دولت انقلابی که همه این عزیز با شعار انقلابی گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در همایش سالروز تصویب قانون کار در خانه کارگر ساوه و زرندیه چه گذشت؟

در همایش سالروز تصویب قانون کار در خانه کارگر ساوه و زرندیه چه گذشت؟