مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 16:252021-11-20فرهنگي

شش اقدام زیرساختی که رییس سازمان سینمایی باید انجام دهد


شکاف ها میان مطالبات گروه های مختلف آنچنان قابل توجه است که تامین نظر همه گروه های موثر ناممکن بوده و منجر به تنش های عمدتاً غیرعلنی می شود که در نهایت سینمای ایران در چند دوره اخیر از این ناحیه آسیب جدی دیده است.

- سینمای ایران بیش از اقدامات درباره مضمون و محتوای آثار و یا تولید فیلم های سینمایی به عنوان اقدامات زودگذر، نیازمند سلسله اقدامات زیرساختی است که زمانبر و دیربازده بودن این اقدامات، جذابیت شان را برای مدیران سینمایی در چند دهه اخیر کاهش داده اما هرچه پیش رفته ایم، اهمیت شان بیشتر در معرض توجه قرار گرفته و اکنون برخی از آنها جزو اولویت های حیاتی برای بهبود شرایط سینمای ایران محسوب می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ سینمای ایران به عنوان عرصه ای پرچالش برای مدیریت، محل نزاع جدی گروه های مختلف بر سر مسائل مختلف است و شکاف ها میان مطالبات گروه های مختلف آنچنان قابل توجه است که تامین نظر همه گروه های موثر ناممکن بوده و منجر به تنش های عمدتاً غیرعلنی می شود که در نهایت سینمای ایران در چند دوره اخیر از این ناحیه آسیب جدی دیده است.

در این دوران مدیریت سینما به کیفیت ممیزی ها و تولید تعداد فیلمی در راستای اهداف نظام تقلیل یافته و مدیران سینمایی کارنامه پربارتری نداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شش اقدام زیرساختی که رییس سازمان سینمایی باید انجام دهد

شش اقدام زیرساختی که رییس سازمان سینمایی باید انجام دهد