مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 15:502021-11-20اقتصادي

اجرای 6152 طرح اشتغال روستایی در گلستان


مدیر کل امور روستایی استانداری گلستان از اجرایی 6 هزار و 152 طرح اشتغال روستایی با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت در روستاهای گلستان خبرداد.

- اظهار کرد: برای توسعه اشتغال در سطح روستاهای گلستان بیش از 35 مورد طرح و برنامه اجرایی شده است تا بتوانیم رونق اقتصادی روستاها را داشته باشیم.

وی افزود: یکی از این موارد پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به روستاییان و عشایر بوده است؛ این تسهیلات با سود چهار درصد برای مناطق مرزی و عشایری استان و با سود 6 درصد برای سایر روستاها انجام می شود.

نصیبی با اشاره به اینکه محوریت کار با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان است و با همکاری بانک ها و دستگاه اجرایی و استانداری انجام می شود، تصریح کرد: با اجرای این طرح در سه سال گذشته 6 هزار و 152 طرح اقتصادی در روستاهای استان یا راه اندازی شده اند و یا با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت کار خودشان را توسعه داده اند.

مدیرکل امور روستایی استانداری گلستان گفت: با این اقدام 505 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به افراد پرداخت شد و سبب شد برای 9 هزار و 25 نفر اشتغال ایجاد شود.

نصیبی خاطرنشان کرد: علاوه بر این اقدامات، افزایش واحدهای بوم گردی در گلستان، زهکشی اراضی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مشاغل خانگی و دیگر طرح های اجرا شده در بخش رونق تولید و اشتغال بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 6152 طرح اشتغال روستایی در گلستان

اجرای 6152 طرح اشتغال روستایی در گلستان