مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 14:352021-11-20سياسي

حل مسائل به شکل علمی مهمترین هدف مهم راه اندازی مراکز تحقیقات بسیج دانشجویی


معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: یکی از اهداف مهم راه اندازی مراکز تحقیقات و پژوهشی توسط بسیج دانشجویی حل مسائل به شکل علمی و با رویکرد پژوهش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حامد اقبالی بعد از ظهر امروز در آیین بازدید از بخش های مختلف استفاده شود.

اقبالی ادامه داد: تربیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد یکی از اهداف مهم مراکز تحقیقاتی و پژوهشی بسیج دانشجویی است و باید همه توان و ظرفیت ها برای استمرار حرکت پرشتاب علمی کشور و رسیدن به قله های بلند افتخار پای کار بیاید و بسیج دانشجویی در این راستا برنامه بلند مدت و کوتاه مدت تدوین کرده است.

وی اضافه کرد: یکی از اولویت های مهم بسیج دانشجویی مسئله محوری و تمرکز بر روی اولویت های کشور است و اعتقاد داریم با فعالیت مبتنی بر دانش و البته مطالبه گری می توانیم به اهداف برسیم.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی کشور یادآور شد: راه اندازی مراکز تحقیقاتی توسط بسیج دانشجویی و حمایت از آنها در طی دو سال اخیر با قوت ادامه داشته و خوشبختانه امروز مسیر فعالیت های مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی به یک جریان تبدیل شده و دستاوردهای چشمگیری در حوزه های مختلف به ماندگار گذاشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مسائل به شکل علمی مهمترین هدف مهم راه اندازی مراکز تحقیقات بسیج دانشجویی

حل مسائل به شکل علمی مهمترین هدف مهم راه اندازی مراکز تحقیقات بسیج دانشجویی