مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 14:252021-11-20سياسي

تاکید مشاور رییس جمهور بر ضرورت توجه به حقوق اقلیت های دینی در کشور


مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، با نمایندگان اقلیت های دینی در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار که در نهاد ریاست جمهوری انجام شد، ماموستا عبدالسلام کریمی،اظهار کرد: تمام پیام آوران بزرگ آسمانی آمده اند تا بشر را به اخلاق و تسلیم امر خدا شدن، دعوت نمایند.

بدین جهت، همه ما پیروان ادیان توحیدی باید تسلیم امر خدا باشیم.

همانگونه که همه پیامبران ادیان الهی در اصول و رعایت اخلاق متحد و یگانه بودند شایسته است ما پیروان ادیان نیز زیست و تعامل مسالمت آمیز داشته باشیم و با یکدیگر بر اساس عدل و انصاف و اخلاق حسنه رفتار نماییم.

ماموستا کریمی به پایین آمدن نرخ جمعیت ایرانیان پیرو ادیان توحیدی اشاره کرد و گفت: کاهش جمعیت ادیان توحیدی در سالیان گذشته قابل تأمل است که باید بدان توجه جدی داشت.

رویکرد انقلاب اسلامی عدالت محوری و جهانشمولی است بنابراین باید بر اساس عقلانیت و عدالت اجتماعی حرکت کنیم نه احساسات و تعصبات قومی و فرقه ای.

وی با اشاره به اینکه اقلیت های دینی در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در کنار برادران مسلمان خود حضور داشتند و شهیدان عزیزی را تقدیم جمهوری اسلای ایران نمودند، بیان داشت: همانگونه که خون تمام اقوام ایرانی و پیروان ادیان توحیدی در انقلاب و دوران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مشاور رییس جمهور بر ضرورت توجه به حقوق اقلیت های دینی در کشور

تاکید مشاور رییس جمهور بر ضرورت توجه به حقوق اقلیت های دینی در کشور