مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 13:302021-11-20سياسي

دستمزد کارگران کفاف 30 درصد از زندگی آنها را می دهد


دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان های ساوه و زرندیه گفت: امروز حقوق دستمزد کارگران کفاف 30 درصد از زندگی آنها را پوشش می دهد و ما امروز خواستار عقب ماندگی حقوق خود نسبت به معیشت و هزینه های زندگی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک داود میرزایی ظهر امروز در همایش بزرگ 29 آبان سالروز تصویب قانون کار ضمن گرامیداشت این روز خواستار اجرای دقیق و کامل قانون کار شد.

وی افزود: قانون کار که به دستور امام (ره) تهیه و تصویب شد؛ قانون کاری که به لحاظ حساسیت موضوع حضرت امام دستور تشکیل تشخیص مصلحت نظام را صادر فرمودند تا اختلاف نظر بین مجلس و شورای نگهبان را حل و فصل کنند و قانون کار که یک قانون حمایتی از نیروی کار و تولید است تصویب شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان های ساوه و زرندیه بیان کرد: امروز می بینیم که متأسفانه سال ها این قانون را یا نخواستن و یا نتوانستند به طور کامل و دقیق اجرا نمایند و متأسفانه خیلی ها بنای سوءاستفاده از این قانون را نهادینه کردند و به طور مثال قانون قراردادهای موقت را از پروژه های مدت معین به کارهای مستمر تصریح دادند و بازهم به این اکتفا نکردن مدت قراردادها را متأسفانه به 3 ماه یک ماه و سفید امضاء و تسویه حساب قبل از قرارداد سوق دادند میرزایی تصریح کرد: امروز به بهانه وجود قراردادهای موقت کارخانجات متأسفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستمزد کارگران کفاف 30 درصد از زندگی آنها را می دهد

دستمزد کارگران کفاف 30 درصد از زندگی آنها را می دهد