مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 13:052021-11-20سياسي

عملکرد بسیج در ایام کرونا افتخار آفرین بوده است


استاندار فارس ضمن تبریک هفته بسیج، تاکید کرد که عملکرد بسیجیان در ایام همه گیری بیماری کرونا و در مسیر خدمت رسانی به مردم و مقابله با این بیماری، - افتخار آفرین بوده است.

دکتر محمدهادی ایمانیه شنبه 29 آبان در جمع بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جایگاه و اهمیت بسیج و نیروهای بسیجی در کشور گفت: هر فردی از این جامعه که دلسوزانه برای مردم، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی گام بردارد، بسیجی است.

او با بیان اینکه نقش بسیج در حوزه های پزشکی و پیراپزشکی بر هیچ فردی پوشیده نیست، اظهار کرد: به ویژه اینکه بسیجیان در بحران کروناویروس با مشارکت در امر پیشگیری و درمان بیماران افتخارآفرین بودند.

استاندار فارس با قدردانی از سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس و کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه به پاس تلاش در بحران کروناویروس به ویژه در امر واکسیناسیون علیه این بیماری، به پیشتازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در فرآیند واکسیناسیون علیه کروناویروس اشاره کرد و از مسوولان به ویژه بسیجیان دانشگاه خواست تا برای حفظ این جایگاه و تقویت ایمن سازی عمومی مردم استان در برابر این بیماری، بیش از پیش تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد بسیج در ایام کرونا افتخار آفرین بوده است

عملکرد بسیج در ایام کرونا افتخار آفرین بوده است