مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 12:552021-11-20سياسي

بسیج فرهنگی است که در آن بن بست راه ندارد


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: بسیج فرهنگی است که در آن بن بست راه ندارد و فرهنگی است که هر گره بازنشدنی را گشوده است و هر زمان به حضور بسیج نیاز بوده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، در رزمایش مقتدرانه گروه های جهادی هم به خوبی وارد عرصه شدند و به مردم خدمت کردند.

وی با یادآوری اینکه بسیج یک روز مقابل جبهه کفر وارد عرضه شدند و روزی دیگر در جبهه فرهنگی و زمانی دیگر در دفاع از حرم اهل بیت(ع) وارد میدان شدند، تصریح کرد: ورود بسیج به عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، جهادی و محرومیت زدایی، دفاع، امداد و نجات نشان از آن دارد که بسیج به میدان عمل وارد شده و رشد و تعالی آن در میدان است.

فرمانده سپاه استان البرز با اعلام اینکه بسیج در عرصه های مختلف برای کمک به مردم و ولی نعمتان انقلاب وارد عرصه شده و این حضور از افتخارات بسیج است، ادامه داد: بسیج یک فرهنگ و تفکر، یک جریان و رودخانه ای درخشان است که با سرعت به سمت اهداف متعالی انقلاب در حال حرکت است.

وی ادامه داد: بسیج فرهنگی است که در آن بن بست راه ندارد و فرهنگی است که هر گره بازنشدنی را گشوده است و هر زمان به حضور بسیج نیاز بوده است، مخلصانه و در راه خدا وارد این عرصه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج فرهنگی است که در آن بن بست راه ندارد

بسیج فرهنگی است که در آن بن بست راه ندارد