مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 09:102021-11-20اقتصادي

هدررفت بودجه خرید واکسن با نزدن ماسک


برای هر واکسن، نزدیک به 12دلار هزینه شده و رعایت نکردن پروتکل ها که مهم ترین آن، استفاده از ماسک است، تأثیر تمام هزینه ها و تلاش هایی که برای ایمن کردن جمعیت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روز گذشته اعلام شد، میزان استفاده از ماسک در کشور به 48درصد و میانگین رعایت فاصله گذاری اجتماعی و سایر پروتکل های بهداشتی به حدود 47درصد رسیده است.

هنوز آمار ابتلا و مرگ ، روند نزولی دارد و نشانه های ورود به پیک ششم کرونا مشخص نشده اما با ادامه وضعیت رعایت پروتکل ها قطعا در آینده تأثیر بی توجهی به این پروتکل ها در آمارهای روزانه هم مشخص می شود.

همه اینها در شرایطی است که با رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک در پاییز سال گذشته، پیک سوم کرونا کنترل شد و حالا باید گفت که بزرگ ترین عارضه استفاده نکردن از ماسک، هدر رفتن سرمایه ای است که از جیب مردم برای خرید واکسن کرونا، صرف شد.

برای هر واکسن، نزدیک به 12دلار هزینه شده و رعایت نکردن پروتکل ها که مهم ترین آن، استفاده از ماسک است، تأثیر تمام هزینه ها و تلاش هایی که برای ایمن کردن جمعیت، انجام شده، از میان می برد؛ چراکه در این وضعیت ویروس در جامعه باقی می ماند و همان ها که واکسن زده اند هم دوباره گرفتار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدررفت بودجه خرید واکسن با نزدن ماسک

هدررفت بودجه خرید واکسن با نزدن ماسک