موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-20ورزشي

ارسال کمک یک میلیاردی برای مردم اندیکا/برگزاری مسابقات فوتبال خیریه با لیدرهای باشگاه ها


قرارگاه خادمان و یاوران شهید سلیمانی تاکنون بیش از یک میلیارد تومان کمک های مردمی را برای مردم زلزله زده اندیکا و مناطق محروم ارسال کرده است.

- ، جواد خسروی قائم مقام قرارگاه خادمان و یاوران شهید حاج قاسم سلیمانی و دستیار رییس سازمان دارالقرآن در مورد عملکرد این قرارگاه اظهار داشت: این قرارگاه در ابتدای سال 99 و در راستای کمک های مؤمنامه در موضوعات مختلف در تهران و استان های مختلف کشور شروع به کارکرد تا بتواند از تمامی مجموعه های خادمان و یاوران قرآنی کشور، خیرین و افراد حقیقی و حقوقی در عرصه های مختلف بهره مند شود.

این درحالی است که ما هم اکنون 18 کمیته خیرین قرآنی در اختیارداریم که هر کمیته هم به نام یک شهید کمتر شناخته شده نام گذاری شده است و امیدواریم به زودی این قرارگاه در عرصه خدمت رسانی به مردم، رتبه اول در کشور را داشته باشد.

وی با اشاره به کمک های انجام شده در مورد زلزله اندیکا و مناطق محروم کشور عنوان داشت: قرارگاه خادمان و یاوران شهید سلیمانی تاکنون بیش از یک میلیارد تومان کمک های مردمی را جمع آوری و برای مردم زلزله زده اندیکا و مناطق محروم ارسال کرده است.

به گفته دستیار رییس سازمان دارالقرآن، تهیه سبد معیشتی، لوازم التحریر، تهیه لوازم خانگی برای زنان بی سرپرست و دختران دم بخت بد سرپرست، آزادی زندانیان غیر عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال کمک یک میلیاردی برای مردم اندیکا/برگزاری مسابقات فوتبال خیریه با لیدرهای باشگاه ها

ارسال کمک یک میلیاردی برای مردم اندیکا/برگزاری مسابقات فوتبال خیریه با لیدرهای باشگاه ها