مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-20اقتصادي

ارتقای شاخص برخورداری کردستان از راه های اصلی


با اجرا و بهره برداری از پروژه های متعدد راهسازی در دست اجرا در سطح استان وضعیت راه ها بهبود و شاهد ارتقای شاخص برخورداری در حوزه راه های اصلی بزرگراهی خواهیم بود.

-  عرفان مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: با توجه به ترافیک سنگین در محور سقز ـ بانه و مرز سیران بند، عملیات اجرایی ساخت چهار خطه در دو قطعه این محور در حال انجام است که با اتمام این دو قطعه شرایط ترافیکی و ایمنی، روانسازی ترافیک حذف نقاط پرحادثه این محور بهبود خواهد یافت.

مرادی با اشاره به احداث مسیر چهارخطه در محور بیجار ـ دیواندره تصریح کرد: امسال 7 کیلومتر از مسیر بیجار ـ دیواندره را چهار خطه کرده و آسفالت نموده ایم که به علت بارش های زود هنگام و شرایط جوی نامناسب نتوانستیم این هفت کیلومتر را زیر بار ترافیک ببریم، ان شاالله در نخستین فرصت و در صورت بهبود شرایط جوی مسیر احداث شده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد : از دیگر محورهایی که در حال بهسازی است گردنه صلوات آباد سنندج به طول 21 کیلومتر است که تاکنون بیش از 14 کیلومتر به صورت چهار خطه در آمده و زیر بار ترافیک رفته و سه کیلومتر دیگر مسیر نیز آماده آسفالت است که در اسرع وقت مورد استفاده عموم مردم شریف استان قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای شاخص برخورداری کردستان از راه های اصلی

ارتقای شاخص برخورداری کردستان از راه های اصلی