مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 07:402021-11-20ورزشي

حضور قطعی سوارکاری ایران در بازی های آسیایی چین


رییس فدراسیون سوارکاری با اشاره به اینکه ورزشکاران را برای اعزام به بازی های آسیایی چین تدارک دیده ایم، گفت: حضور سوارکارانی در بازی های آسیایی سال آینده قطعی شده است.

- رییس فدراسیون سوارکاری با اشاره به اینکه ورزشکاران را برای اعزام به بازی های آسیایی چین تدارک دیده ایم، گفت: حضور سوارکارانی در بازی های آسیایی سال آینده قطعی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود خلیلی در نشستی خبری با اشاره به اینکه پس از گشایش های مربوطه در رابطه با فعالیت ورزشکاران به دلیل چالش های به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: فدراسیون سوارکاری، یک فدراسیون چند رشته است و با توجه به بهبود شرایط شاهد شروع مسابقات در رشته های مختلف بودیم و مسابقات اسب دوانی را در تهران برگزار کردیم که حدود 2.

5 میلیارد تومان جایزه پرداخت شد.

وی ادامه داد: مسابقات پرش قهرمانی کشور نیز در دستور کار قرار گرفت و در اکثر استان های کشور مسابقات انجام و مسابقات قهرمانی کشور هم در تهران برگزار شد.

رییس فدراسیون سوارکاری ادامه داد: مسابقات استقامت نیز در 4 استان آغاز شده است و تا پایان سال این دسته از مسابقات برگزار می شود، همچنین برگزاری مسابقات زیبایی تا پایان سال به همین ترتیب در دستور کار قرار دارد و مسابقات درساژ و پارادرساژ نیز آغاز شده و به همین ترتیب ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور قطعی سوارکاری ایران در بازی های آسیایی چین

حضور قطعی سوارکاری ایران در بازی های آسیایی چین