مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-20ورزشي

حذف قویترین مردان ایران از رسانه ملی انگیزه ورزشکاران را گرفت


قویترین مرد ایران و جهان از حذف مسابقات قوی ترین مردان ایران از رسانه ملی انتقاد کرد و گفت: امیدواریم نگاه رییس جدید رسانه ملی برای پخش مسابقات قویترین مردان ایران تغییر کند و این مسابقات مجدداً از رسانه ملی پخش شود.

- ایسنا/البرز قویترین مرد ایران و جهان از حذف مسابقات قوی ترین مردان ایران از رسانه ملی انتقاد کرد و گفت: امیدواریم نگاه رییس جدید رسانه ملی برای پخش مسابقات قویترین مردان ایران تغییر کند و این مسابقات مجدداً از رسانه ملی پخش شود.

مسلم دارابی در گفت و گو با ایسنا، گفت: پس از حذف مسابقات قویترین مردان ایران از رسانه ملی نگاه مسئولین به این ورزش کم شد.

دارابی گفت: ورزش قویترین مردان به عنوان یکی از ورزش هایی که امروزه بسیاری از جوانان را به خود جذب کرده نیازمند حمایت مسئولین به خصوص رسانه ملی است.

قویترین مرد ایران و جهان در ادامه به حضور پیمان جبلی رییس جدید سازمان صدا و سیما اشاره کرد و افزود: امیدواریم نگاه رییس جدید رسانه ملی برای پخش جدید مسابقات قویترین مردان ایران تغییر کند و این مسابقات مجدداً از رسانه ملی پخش شود.

این قهرمان ملی کشورمان افزود: پس از حذف این مسابقات از رسانه ملی ورزشکاران دیگر رغبتی برای حضور در مسابقات جهانی نداشتند چون زمانی که این مسابقات پخش می شد قویترین مردان ایران جزو مدعیان قه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف قویترین مردان ایران از رسانه ملی انگیزه ورزشکاران را گرفت

حذف قویترین مردان ایران از رسانه ملی انگیزه ورزشکاران را گرفت