مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-20اجتماعي

تأکید استانداری تهران به شهرداری برای رفع نواقص گرمخانه های پایتخت


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: با توجه به برودت هوا و افزایش مشکلات برای افراد بی سرپناه در شهر تهران، افزایش امکانات گرمخانه ها در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: با توجه به برودت هوا و افزایش مشکلات برای افراد بی سرپناه در شهر تهران، افزایش امکانات گرمخانه ها در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عباس جوهری در بازدید شبانه از محل دره فرحزاد و 2 گرمخانه آقایان و بانوان واقع در منطقه 5 شهرداری تهران، اظهار داشت: شهردار تهران با نگاه جهادی به میدان آمده و با دغدغه مندی درصدد کمک به کاهش و رفع آسیب های اجتماعی در شهر تهران برآمده است.

وی افزود: بایستی این نگاه در سراسر شهرداری ها تسری پیدا کند تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در سطح شهر تهران و اقدامات جهادی در جهت ساماندهی افراد بی سرپناه و جمع آوری معتادین متجاهر و غیره باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: جلسات متعددی با حضور دستگاه های مسئول با محوریت شهرداری تهران برگزار شده و شاهد اقدامات خوبی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی خواهیم بود.

جوهری سپس گفت: با توجه به برودت هوا و افزایش مشکلات برای افراد بی سرپناه در شهر تهران، افزایش امکانات گرمخانه ها در دستور کار شهرداری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید استانداری تهران به شهرداری برای رفع نواقص گرمخانه های پایتخت

تأکید استانداری تهران به شهرداری برای رفع نواقص گرمخانه های پایتخت