مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 05:402021-11-20اقتصادي

اینجا، سایه گرانی از گرانفروشی سنگین تر است


اگر این روزها سری به بازار بزنید خواهید دید که اسب سرکش گرانی و افزایش قیمت ها همچنان می تازد و مردم هم هر چقدر می دوند به گرد پایش نمی رسند و با مشاهده قیمت هایی که بر روی کالاها حک شده است و افزایش چشمگیر آنها نسبت به گذشته، - مغزتان سوت می کشد.

صفحات اقتصادی روزنامه ها و سرویس اقتصادی خبرگزاری ها بیشتر اخبار گرانی و کمبود کالا را منتشر می کنند و اگر اخبار را دنبال کنید تیترهایی نظیر داستان تکراری کمبود مرغ در بازار ، نرخ لبنیات چرب تر شد ، مرغ از سفره مردم پرکشید ، ساز ناکوک قیمت گوشت قرمز ، گرانی بیشتر از گرانفروشی ، فریاد شهروندان برای افزایش اجاره خانه به جایی نمی رسد ، گرانی، داد اصناف را هم درآورده است ، بازار سرد لباس گرم ، چرا خودرو گران شد را خواهید دید که تنها نمونه هایی از گرانی های اخیر است.

با وجود افزایش سرسام آور و محسوس قیمت ها متاسفانه و در کمال تعجب برخی مسئولان همچنان در مقام انکارند و حتی در مواردی همچون افزایش نرخ حمل ونقل عمومی و نیز رشد صعودی قیمت برخی کالاهای اساسی مورد نیاز روزانه خانوار، مسئله را طبیعی می دانند.

ادعایی که درستی یا نادرستی آن با مشاهده قیمت ها مشخص می شود و گزارش میدانی خبرنگار ایسنا از بازار ساوه که به درخواست تنی چند از شهروندان ساوجی برای انعکاس نارضایتی آنها از وضعیت گرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا، سایه گرانی از گرانفروشی سنگین تر است

اینجا، سایه گرانی از گرانفروشی سنگین تر است