مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 05:252021-11-20فرهنگي

بر صحنه نمایش مشهد چه می گذرد؟


این روزها 6 نمایش «مضحکه میرزا چغوک»، «مترانپاژ»، «اعترافات یک زندگی غیر معمولی»، «شیر تو شیر»، «خدای کشتار» و «آنتیگونه آخرین سامورایی» در سالن های تئاتر مشهد در حال اجراست.

- ایسنا/خراسان رضوی این روزها 6 نمایش مضحکه میرزا چغوک ، مترانپاژ ، اعترافات یک زندگی غیر معمولی ، شیر تو شیر ، خدای کشتار و آنتیگونه آخرین سامورایی در سالن های تئاتر مشهد در حال اجراست.

با ادامه فعالیت سالن های تئاتر مشهد و استقبال مردم از نمایش ها رفته رفته گروه های بیشتری مجاب به رفتن روی صحنه نمایش شده اند.

در حال حاضر نمایش های مضحکه میرزا چغوک به کارگردانی عباس رثایی، مترانپاژ به کارگردانی کیوان صباغ، اعترافات یک زندگی غیر معمولی به کارگردانی سجاد خسروی کوچ، شیر تو شیر به کارگردانی محمدعلی اعلم، خدای کشتار به کارگردانی هادی میرتوانا و آنتیگونه آخرین سامورایی به کارگردانی امین رضایی اردانی در سالن های نمایش مشهد در حال اجراست که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

مضحکه میرزا چغوک در آمفی تئاتر جهاد دانشگاهی نمایش مضحکه میرزا چغوک به نویسندگی و کارگردانی عباس رثایی بر اساس نمایش هملت ویلیام شکسپیر از پنج شنبه هفته گذشته در آمفی تئاتر جهاد دانشگاهی مشهد واقع در خیابان ابن سینا، سه راه ادبیات روی صحنه رفته و تا پایان آذر ماه ادامه خواهد داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بر صحنه نمایش مشهد چه می گذرد؟

بر صحنه نمایش مشهد چه می گذرد؟