مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 04:502021-11-20پزشكي

همدانی ها پرچم دار مصرف دخانیات/ خودمراقبتی را از کودکی آغاز کنیم


رییس گروه پیشگیری از بیماری های غیر واگیردار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا بر آغاز خود مراقبتی و سبک شیوه زندگی مناسب از دوران کودکی تاکید کرد و گفت: - ایسنا/همدان رییس گروه پیشگیری از بیماری های غیر واگیردار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا بر آغاز خود مراقبتی و سبک شیوه زندگی مناسب از دوران کودکی تاکید کرد و گفت: اگر خودمراقبتی را از دوران کودکی آغاز کنیم آثار مطلوب آن در بزرگسالی مشخص می شود.

دکتر راضیه سادات میر معینی در گفت‎ وگو با ایسنا، اظهار کرد: از دوران کودکی باید به سلامت جسم و روان اهمیت دهیم و والدین در این راستا نقش بسیار موثری دارند.

وی با بیا اینکه در بحث بیماری های غیر واگیر خود مراقبتی نقش مهمی در پیشگیری از بروز بیماری های غیر واگیر از جمله دیابت، فشار خون، پوکی استخوان، انواع سرطان ها و سایر مصادیق دارد، تصریح کرد: انسان ها با پیروی از شیوه صحیح زندگی می توانند از بروز اینگونه بیماری ها پیشگیری کنند.

وی ادامه داد: هنگامی که این گونه بیماری ها بروز پیدا می کند، تنها می توان پیگیر کنترل بیماری بود چرا که این گونه بیماری ها بعد از بروز تا پایان عمر همراه فرد مبتلا خواهدبود.

دکتر میر معینی خاطرنشان کرد: سبک زندگی صحیح و شیوه رفتار صحیح انسان را از بسیاری از بیماری ها در امان نگه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدانی ها پرچم دار مصرف دخانیات/ خودمراقبتی را از کودکی آغاز کنیم

همدانی ها پرچم دار مصرف دخانیات/ خودمراقبتی را از کودکی آغاز کنیم