مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-19اقتصادي

از شاهدان مجهول الهویه تا اسناد خودساختگی در دادگاه بازی اپوزیسیون لندن نشین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روز ها درحالی می گذرد که در سالگرد حوادث آبان ماه سال 1398 که به دنبال اعتراضات افزایش نرخ بنزین رخ داده بود، - چندی پیش اپوزیسیون ایران با راه اندازی سیرک مضحکی به نام دادگاه مردمی آبان در لندن با ارائه مستنداتی که از نظر حقوقی زیرسؤال است و همچنین دعوت از شاهدانی که هویت و چهره آن ها مشخص نبود، تلاش کردند تا در این سیرک، سران کشورمان را محاکمه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روز ها درحالی می گذرد که در سالگرد حوادث آبان ماه سال 1398 که به دنبال اعتراضات افزایش نرخ بنزین رخ داده بود، قرار داریم.

چندی پیش اپوزیسیون ایران با راه اندازی سیرک مضحکی به نام دادگاه مردمی آبان در لندن با ارائه مستنداتی که از نظر حقوقی زیرسؤال است و همچنین دعوت از شاهدانی که هویت و چهره آن ها مشخص نبود، تلاش کردند تا در این سیرک، سران کشورمان را محاکمه کنند.

نکته حائز اهمیت در این دادگاه جدای شاهدانی که مشخص نبود چه کسانی هستند و از کجا به صورت آنلاین در این جلسات شرکت کردند و شهادت دادند، اسنادی بود که در دادگاه به آن استناد می کردند.

اسناد ادعایی که پس از پایان سیرک به اصطلاح مردمی، به وسیله منابعی ناشناس منتشر شد که اصالت اسناد را زیر سؤال می برد و با استناد به لیست کشته شدگانی که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شاهدان مجهول الهویه تا اسناد خودساختگی در دادگاه بازی اپوزیسیون لندن نشین

از شاهدان مجهول الهویه تا اسناد خودساختگی در دادگاه بازی اپوزیسیون لندن نشین