مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 06:552021-11-19اجتماعي

تصادفات درون شهری بوشهر افزایش یافته است


رییس پلیس راهور استان بوشهر از افزایش تصادفات درون شهری در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ جابر پاپری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تجزیه و تحلیل داده های آماری سامانه تصادفات، از ابتدای امسال تاکنون روند وقوع تصادفات در معابر درون شهری استان نسبت به پارسال رو به افزایش بوده و در این بین شهر بوشهر بیشترین جانباختگان ناشی از تصادفات را در میان شهر های استان به خود اختصاص داده است.

رییس پلیس راهور استان بوشهر افزود: اولین و مهم ترین اقدام در پیشگیری از تصادفات، رعایت قوانین است؛ تصادف، تقدیر نیست، بلکه نتیجه تخلف و رفتار خلاف مقرراتِ راننده است که حاصل آن چیزی جز خسارات جانی و مالی نیست.

وی عنوان کرد: رعایت نکردن سرعت مطمئن و متناسب با جریان رفت و آمد یکی از تخلفات شایع از سوی رانندگان و از جملع علل اصلی وقوع تصادفات در شهر های استان به ویژه شهر بوشهر است که منجر به ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه و خروج از سطح راه و برخورد با موانع ثابت می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: رانندگی با سرعت زیاد باعث می شود که راننده نتواند اطلاعات و خطرات ترافیکی را به موقع دریافت، پردازش و تحلیل کند و عکس العمل مناسب برای اجتناب از تصادف نشان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادفات درون شهری بوشهر افزایش یافته است

تصادفات درون شهری بوشهر افزایش یافته است