مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 05:052021-11-19حوادث

آغاز پی کنی منازل زلزله زدگان روستایی فین


مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: همزمان با آوار برداری و پی کنی و اجرای فنداسیون در روستای گیشان غربی که بیشترین آسیب را دیده است،آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهرداد حسن زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آوار برداری در روستای ذرتو از عصر پنجشنبه آغاز شده و امید می رود بعد از ظهر به اتمام برسد، در آوار برداری اولویت با روستاهایی است که بیشترین آسیب را متحمل شده اند.

وی ادامه داد: خانه ها در برخی روستاها ترک خوردگی دارد که شاید بتوان آنها را تعمیر کرد، اکنون مردم به خاطر ترس از پس لرزه ها و آوار شدن خانه ها در چادر اسکان داده شده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اضافه کرد: شاید افراد علاقه مند به تعمیر خانه و بازگشت به آنها پس از پایان پس لرزه ها باشند، همچنین واحدهایی که تخریب شده اند بایستی بازسازی شوند.

مناطق زلزله زده این استان به پنج قسمت تقسیم شده است مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: مناطق زلزله زده به پنج قسمت تقسیم و اداره های متولی هر قسمت در قالب تیم هایی مشخص و وظایف آنها در فرآیندهای خدمات دهی و بازسازی این مناطق مشخص شده است.

حسن زاده خاطر نشان کرد: اطلاعات و شناسنامه روستا به اضافه آمار جمعیتی هر روستا در اختیار این تیم ها قرار گرفته و برای آنکه مردم ناچار از مراجعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پی کنی منازل زلزله زدگان روستایی فین

آغاز پی کنی منازل زلزله زدگان روستایی فین