مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 13:202021-11-18بين الملل

رژیم صهیونیستی ازسرگیری روابط سیاسی با تشکیلات خودگردان را اعلام کرد


یک روزنامه عبری زبان فاش کرد روابط و گفت وگوهای سیاسی میان تشکیلات خودگردان فلسطین و کابینه رژیم صهیونیستی از سرگرفته شدند.

- یک روزنامه عبری زبان فاش کرد روابط و گفت وگوهای سیاسی میان تشکیلات خودگردان فلسطین و کابینه رژیم صهیونیستی از سرگرفته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان یسراییل هیوم در مقاله ای به قلم ارییل کهانا نوشت: در شهر اسلو و در سالنی که اسحاق رابین، شیمون پرز و یاسر عرفات در سال 1995 جایزه صلح نوبل را دریافت کردند، عیسوی فریج، وزیر توسعه منطقه ای اسراییل ازسرگیری روابط سیاسی میان اسراییل و فلسطینی ها را اعلام کرد.

این روزنامه عبری زبان در ادامه نوشت، در این مرحله صحبت هایی درباره یک گفت وگوی اقتصادی در چارچوب کمیته اقتصادی مشترک اسراییل و تشکیلات خودگردان فلسطین که از هشت سال قبل تعطیل شده بود، مطرح هستند.

یسراییل هیوم در ادامه نوشت، اسراییل آماده است تا با تشکیلات خودگردان راه های به روزرسانی برخی از بندهای پروتکل پاریس (توافقنامه اقتصادی رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین) را بررسی کند.

همچنین این روزنامه اسراییلی به نقل از فریج نوشت: برخلاف سیاست اسراییل در یک دهه گذشته، فریج از کشورهای جهان خواست به فلسطینی ها کمک مالی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی ازسرگیری روابط سیاسی با تشکیلات خودگردان را اعلام کرد

رژیم صهیونیستی ازسرگیری روابط سیاسی با تشکیلات خودگردان را اعلام کرد