مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 09:352021-11-18اقتصادي

تدارک 30 برنامه هفته بسیج در حوزه عشایری/ رزمایش «اقتدار بسیج» برگزار می شود


فرمانده بسیج ناحیه عشایری لرستان از تدارک 30 برنامه ویژه هفته بسیج در حوزه عشایری خبر داد و گفت: رزمایش «اقتدار بسیج» در لرستان برگزار می شود.

- خرم آباد- فرمانده بسیج ناحیه عشایری لرستان از تدارک 30 برنامه ویژه هفته بسیج در حوزه عشایری خبر داد و گفت: رزمایش اقتدار بسیج در لرستان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعزیزان خود را از دست داده اند سرکشی و عرض تسلیت خواهیم داشت و مشکلاتی که باشد را در حد توان پیگیری می کنیم.

سرهنگ رستمی با بیان اینکه چندین پروژه را در هفته بسیج افتتاح می کنیم، تصریح کرد: 6 واحد منزل مسکونی مدد جویی با صرف اعتبار بیش از 600 میلیون تومان را افتتاح خواهیم کرد و در سطح برخی از مناطق عشایری با کمک جامعه پزشکی و بسیج سازندگی اکیپ هایی اعزام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه واکسیناسیون دام عشایر نیز نیروهای ما در هفته بسیج فعالیت های چشمگیری خواهند داشت، افزود: تقدیر از فعالان طرح شهید سلیمانی را در دستور کار داریم و در روز اول هفته بسیج در یکی از مدارس زنگ بسیج را به صدا درمی آوریم.

فرمانده بسیج ناحیه عشایری لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش ذخیره های خونی، در هفته بسیج به صورت خودجوش و داوطلب نیروهای ناحیه بسیج عشایری از کادر و بسیجیان پویش اهدای خون را اجرا خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک 30 برنامه هفته بسیج در حوزه عشایری/ رزمایش «اقتدار بسیج» برگزار می شود

تدارک 30 برنامه هفته بسیج در حوزه عشایری/ رزمایش «اقتدار بسیج» برگزار می شود