مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 06:552021-11-18سياسي

این شب ها، روایت 370 رود بی پایان در میدان امام


رویداد 370 رود بی پایان که در میدان تاریخی نقش جهان برگزار می شود، سعی دارد با موسیقی و نمایش، تشییع شهدای 25 آبان سال 61 را روایتگری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان،2 روز از 25 ام آبان می گذرد، روزی که میدان تاریخی نقش جهان شاهد تشییع 370 شهید عملیات محرم بود، شهدایی که سال 61 آنها خود را ندیدند و خدا را به نظاره نشستند.

اما امسال همان میدان، تصاویر شهدا را بر بامش در آغوش گرفته؛ شب هنگام که می شود، آن زمان که خورشید دیگر رمقی برای تابیدن ندارد، حجره های بالای میدان سبز و قرمز می شوند، عکس شهدا زیر نور سبزش فضا را معنوی تر می کند، نگاهشان به ماست، انگار هر قدمی که در میدان برداشته می شود، نگاه هایشان را با قدم هایمان همراه می کنند.

  کمی بعدتر از مغرب، حوالی ساعت 6، در وسط میدان خبرهایی است؛ حوض وسط میدان نقش جهان تبدیل به جنگ آبی شده است تا یادآور هزاران شهید خفته در آب های جنگ سال 61 باشد، تنها فرقش این است که سال 61، گروه آوازی مولا نبود تا نوای خود را بدرقه راهشان کنند.

سال 61 مرد ریش سفیدی نبود تا با ریزصدایی که در فضا پخش می شود، شهریور 59 را برایشان روایت کند.

جنگ آبی در میدان نقش جهان، راوی عملیات محرم اکنون مردم دور حوض نشسته اند، نوای آهنگران پخش می شود، این بار جوانان این نسل، لباس رزم پوشیده اند تا با نوای آهنگران و لبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این شب ها، روایت 370 رود بی پایان در میدان امام

این شب ها، روایت 370 رود بی پایان در میدان امام