مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 16:552021-11-17سياسي

رد شیوه نامه ساخت و ساز زمین های نسقی رشت توسط دیوان عدالت


دیوان عدالت اداری شیوه نامه ساخت و ساز زمین های نسقی رشت را رد کرد.

- ، محمد حسین واثق کارگرنیا عصر چهارشنبه در چهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به حضور در دیوان عدالت اداری، اظهار کرد: این حضور به منظور پیگیری وضعیت زمین های نسقی است.

وی ادامه داد: این حضور به منظور دفاع از شیوه نامه جدید ساخت و ساز در زمین های نسقی بود که خوشبختانه دفاع خوبی هم انجام شده است.

رییس شورای شهر رشت با اشاره به وجود برخی کاستی های قانونی در زمینه صدور سند برای برخی املاک، گفت: این خلا قانونی سبب شده تا مردم برای ساخت و ساز به سمت خرید زمین های نسقی رو بیاورند.

وی اضافه کرد: با وجود تلاش های انجام شده دیوان عدالت اداری شیوه نامه ساخت و ساز در زمین های نسقی رشت را همانند کرج قبول نکرد و نیازمند ورود نمایندگان استان گیلان به این موضوع هستیم.

کارگرنیا در ادامه از شهردار رشت خواست تا لیست مطالبات و بدهکاری های شهرداری را در اسرع وقت در اختیار شورای شهر قرار دهد، گفت: باید اقدام عملی برای دریافت مطالبات شهرداری انجام شود.

اعضای شورای شهر در انتصاب شهرداری تنها مشورت می دهند وی با اشاره به خبرسازی درباره دخالت اعضای شورای شهر در انتصابات مدیران شهرداری، افزود: اعضای شورا به وظایفی خود کاملاً آگاه هستند و می دانند دخالت مستقیم در امور اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد شیوه نامه ساخت و ساز زمین های نسقی رشت توسط دیوان عدالت

رد شیوه نامه ساخت و ساز زمین های نسقی رشت توسط دیوان عدالت