مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 16:152021-11-17اقتصادي

احتمال بروز اعتراضات کارگری در نیشکر هفت تپه وجود ندارد


مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان گفت: بعد از اینکه شرکت نیشکر هفت تپه را تحت پوشش قرار دادیم دیگر احتمال بروز اعتراضات کارگری در این شرکت وجود ندارد.

- ، عبدعلی ناصری عصر امروز در اولین جشنواره ملی برداشت نیشکر (شکرستان) اظهار کرد: طرح های شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در محل هایی به اجرا رفته که در محاصره آثار تاریخی مختلف و جاذبه های گردشگری است که از آن جمله می توان به شوش، هفت تپه، چغازنبیل، آبشارهای شوشتر و تالاب شادگان اشاره کرد.

وی افزود: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با فعالیت خود به این جاذبه ها اضافه کرده و تولید را در کنار این آثار رونق داده است؛ تقریباً از سال 62 که طرح توسعه نیشکر در مجلس مصوب شده تاکنون فراز و نشیب های بسیاری را پشت سر گذاشتیم تا به این تولید 700 هزار تُنی دست پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان تصریح کرد: در گذر زمان حداقل در 10 ساله اخیر وضعیت سوددهی شرکت با یک رقم خیلی مشخص به شکل ثابت در حرکت بود تا سال 96 و 97 که بهترین سال برای توسعه نیشکر بوده و 629 هزار تُن شکر تولید شد ولی 97 به 98 خشکسالی و بعد سیلاب باعث شد تا 40 هزار هکتار از اراضی شرکت از بین برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بروز اعتراضات کارگری در نیشکر هفت تپه وجود ندارد

احتمال بروز اعتراضات کارگری در نیشکر هفت تپه وجود ندارد