مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 15:402021-11-17سياسي

اسناد توسعه 4 شهرستان مرزی خراسان جنوبی تدوین می شود


علاوه بر بازنگری سند توسعه نهبندان و تدوین سند توسعه سربیشه، در برنامه است که برای 2 شهرستان مرزی دیگر استان شامل زیرکوه و درمیان نیز اسناد توسعه جداگانه تهیه شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: علاوه بر بازنگری سند توسعه نهبندان و تدوین سند توسعه سربیشه، در برنامه است که برای 2 شهرستان مرزی دیگر استان شامل زیرکوه و درمیان نیز اسناد توسعه جداگانه تهیه شود.

حمید ملانوری، امروز چهارشنبه 26 آبان در بیست و دومین نشست ستاد توسعه خاوران که یکی از دستور کارهای آن ارائه و بررسی گزارش اقدامات انجام شده در زمینه به روز رسانی سند توسعه نهبندان بود، افزود: سند توسعه نهبندان که آن زمان سربیشه را هم شامل می شد در سال 1381 و چند سال بعد از سفر مقام معظم رهبری، به تصویب دولت رسید و از مجموع اعتبارات مصوب تاکنون 90 درصد برای اجرای این سند هزینه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: زمان بر شدن اقدامات سبب شد که همه اهداف مورد نظر در این سند محقق نشود و در سفر نوزدهم شهریور امسال رییس جمهوری به خراسان جنوبی، درخواست بازنگری سند توسعه نهبندان مطرح شد که مورد موافقت قرار گرفت تا سند بازنگری و در هیات دولت مطرح شود اما تاکید رییس جمهوری بر توجه به سند قبلی، آمایش و فضای فعلی استان و شهرستان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد توسعه 4 شهرستان مرزی خراسان جنوبی تدوین می شود

اسناد توسعه 4 شهرستان مرزی خراسان جنوبی تدوین می شود